Alacakaranlık Efsanesi





Bu seriyi beğenip beğenmediğime ilk başlarda karar verememiştim. Ama benim hatam önce filmi izleyip sonra kitabı okumak oldu. Bu bana ders olsun. Bir hikayeye önce filmden başlamayacağım bir daha. Her zaman öncelik kitap olmalı. Kitabı okuduktan sonra filmi izlemeli insan. O zaman hayal gücününüzü daha fazla kullanabiliyorsunuz.

Ben Alacakaranlık serisini bitirdikten sonra gerçekten yazarın başarılı bir iş çıkardığına karar verdim. Şu sıralar internetten serinin 5' inci kitabı olan "Geceyarısı Güneşi" ni indirdim. O da Edward' ın bakış açısının yansıttığı için ilginç geldi bana. Diğer kitaplarda hep Bella ve Jacob' un dilinden okumuştuk hikayeyi. Edward' ın bakış açısından hiç bakmamıştık.

Eğer istediğiniz sürükleyici bir kitap okumaksa kesinlikle tavsiye ederim. "Geceyarısı Güneşi" ni de en kısa zamanda burdan sizinle paylaşmak istiyorum.